هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و در مرحله نهایی برای تعیین قهرمان مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال، تیم های "سولن بهشت هیرکان گرگان" و "پالایش نفت آبادان" به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم جنوبی با نتیجه 80 بر 69 برابر نماینده گرگان صاحب برتری شد.

قضاوت این بازی را که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد "ابراهیم عباس زاده" به عنوان سرداور به همراه "جواد مرادی" و "ژوبین جلیلی" بر عهده داشتند که نحوه قضاوت آنها بارها فریاد تماشاگران گرگانی را بلند کرد.

نیمه اول

سرمربی سولن بهشت هیرکان شاگردانش را با ترکیب "سعید صالحی"، "امید دهقانیان"، "امیر اله وردی"، "سروش بنی کریمی" و "نیما بخشی" روانه بازی کرد. دو تیم در کوارتر نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان نتیجه 19 در مقابل نتیجه دو تیم نشان داده شد.

در کوارتر دوم و با ورود "ابوالفضل سیدی" بازی تهاجمی در دستور کار سولنی ها قرار گرفت و نماینده گرگان این کوارتر را با یک امتیاز بیشتر و نتیجه 13 بر 12 به سود خود خاتمه داد و در پایان نیمه نخست با حساب 32 بر 31 از حریف قدرتمند خود پیش افتاد.

در نیمه نخست، امیر اله وردی با کسب 10 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم میزبان بود و نیما بخشی با 6 بار وارد حلقه کردن پرتاب های پنالتی خود 6 امتیاز برای نماینده گرگان به ارمغان آورد.

نیمه دوم

شاگردان ایزدپناه با یک تغییر نیمه دوم را آغاز کردند که بر این اساس "احمد بوستانیان" از همان ابتدا جانشین "سروش بنی کریمی" شده بود. بنی کریمی در نیمه نخست با ثبت 4 خطا در خطر اخراج از زمین مسابقه قرار داشت و به همین دلیل دقایق زیادی از روی نیمکت کار را دنبال کرد.

در کوارتر سوم بازهم نماینده گرگان تیم برتر زمین بود و توانست با نتیجه 21 بر 19 برنده از زمین خارج شود و در مجموع با 3 امتیاز اختلاف و نتیجه 53 بر 50 از پالایش نفت آبادان پیش بیفتد.

در آخرین زمان یک چهارم بازی نماینده آبادان تلاش فراوانی از خود به نمایش گذاشت و گاهی با سوت های مشکوک تیم داوری از نماینده گرگان پیش افتاده بود. برتری آبادانی ها رفته رفته بیشتر می شد و در نهایت این تیم کوارتر چهارم را با نتیجه 30 بر 16 به سود خود به پایان رسانید و در پایان با حساب 80 بر 69 برنده از زمین خارج شد.

در نیمه دوم باز هم اله وردی امتیازآورترین بازیکن تیم میزبان بود. وی در نیمه دوم نیز 10 امتیاز به دست آورد و بااینکه در مجموع 20 امتیاز کسب کرد انا نتوانست مانع شکست سفیدپوشان گرگانی شود. "سعید صالحی" نیز بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد و در مجموع 11 امتیاز به دست آورد. این بازی نخستین شکست خانگی سولنی ها در رقابت های این فصل لیگ دسته یک به جساب می آید.

حضور یکی از نمایندگان شورای شهر که یکی از مخالفان تیمداری این نهاد در رشته بسکتبال می باشد جالب توجه بود. "ابراهیم جرجانی" از ابتدا تا انتهای مسابقه در سالن حضور داشت و در بین دونیمه با عوامل تیم سولن بهشت هیرکان به خوش و بش پرداخت.

قهر داوران در ثانیه های پایانی بازی یکی دیگر از نکات حاشیه ای بود. در فاصله 66 ثانیه مانده به پایان مسابقه و با شعارهای اعتراض آمیز هواداران علیه تیم داوری، داوران به نشانه قهر از زمین بازی خارج شدند و پس از دقایقی با آرام تر شدن تماشاگران ادامه بازی را قضاوت کردند.

بازی برگشت دو تیم عصر جمعه 12 اردیبهشت در سالن 17 شهریور آبادان برگزار خواهد شد. در صورت پیروزی سولن بهشت هیرکان کار به بازی سوم که بازهم در آبادان خواهد بود کشیده می شود. این دو تیم با صعود به مرحله پایانی جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست آورده اند.




برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:44 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar